четвртак, 31. јул 2014.

Porodica

Ovaj post je namenjen onima koji zele da kukaju na svoju familiju! Namenjena je mladjim osobama, koje zele da se zale na svoje roditelje! (Mada je moguce da se prikaci i neka starija osoba (majka, otac) kojoj deca piju krv na slamku). :) Ovde je mesto gde mozete da ispraznite svoju dusu!

Evo meni npr. keva pije krv non stop sto ne nadjem neki bolji posao, sto ne zaradjujem preko interneta, kad vec ceo dan mogu da visim na kompijuteru. Radio sam za 20000 kod privatnika koji da je ponizavao kao kera, sad radim na poziv u jednom kaficu, a minus u banci sve veci.. kao da mi vec nije dovoljno tesko, nego me i ona maltretira.. Znam da je u pravu, ali svega toga sam i ja svestan, samo me bez veze nervira! :)

Postovi su zabavnog karaktera!


Нема коментара:

Постави коментар